fredag 24 april 2015

Weekend plans

Fredag! Vad jag ska göra under veckoslutet? Tackar som frågar.
Denna helg ska jag vårstäda här hemma, inreda balkongen inför sommaren och gå på Lundias kundevent. Jag ska också spackla små ojämnheter i sovrumsväggen efter tapetborttagning. Nästa steg i projekt Kalklitir. Och så ska jag besöka min gamla arbetsplats Tikau för lite reashopping och kompishäng.
Ikväll inleder jag veckoslutet med pjäsen Mamma Mia på Svenskis i gott sällskap. Äntligen Mamma Mia!
Sådana planer. Ha ett fint veckoslut ni med!
Friday! And my plans for the weekend? Thank you for asking.
This weekend I´m going to do some Spring cleaning at home, decorate the balcony and visit Finnish furniture company Lundias customer event. I´m also going to continue project Chalk paint. The wallpaper is now gone in the bedroom and it's time to prepare the wall before painting. 
This Friday evening I start off my weekend with a play at the Swedish Theater in Helsinki in good comapny. Fun! 
Have a wonderful weekend!