fredag 1 februari 2013

Vägen till mitt hjärta

Fotokurs 2013 uppgift 1: Bildserie Vägen till mitt hjärta. Gjorde två olika serier för det finns många vägar till mitt hjärta. Precis som fotolärare Markku ber jag er tolka och analysera fotografierna utan desto längre förklaringar från min sida. (Gissa om jag förklarade under presentationen idag? Hih!). Fina analyser får ni hjärtans gärna lämna i kommentarsfältet. I give you: Vägen till mitt hjärta 1 & 2!
Photocourse 2013 assignment 1: Pictureseries The way to my heart. Did two series as there are many ways to my heart. Phototeacher Markku asked us to analyse eachothers pictures without further explanations from the photographer. (Do you believe me if I say that was somewhat hard for me during my presentation? Hih!). I let you do the same. Would be very happy if someone would leave a nice analysis or comment here below.