söndag 15 september 2013

Sunday, sweet Sunday

Har njutit av en härlig ledig söndag här i München. Inget planerat program eller måsten. Lång sovmorgon (den var jag värd!), frukost i sängen, sightseeing på stan, eko shopping, lite träning och allmänt slappande. Så har min söndag sett ut. En perfekt söndag enligt mig. Hoppas även ni haft en underbart skön dag och har en bra start på den nya veckan!

Have enjoyed a wonderful Sunday here in Münich. No planned program and nothing on the have-to-do list. Slept until late (was so worth it!), had breakfast in bed, did some sightseeing in the city, shopped a little, went to the gym. Now chilling at home. That was my Sunday. A perfect Sunday in my mind. I wish you a good start on the new week! 
Hej från München! Nya brillorna fick följa med ut på stan. // Hello there! Accessories: My new glasses from Persol. 
Favorit smycket & nyckelringen (ena handgjort av bästis och det andra en gåva av en annan kär vän), dessa två bär jag nästan varje dag. // These beauties I carry almost every day. Both are gifts from two very dear friends. Ad Astra = Towards the stars. Var din egen stjärna = Be your own star. 
Harmoni och vackra interiörer i Frauenkirche. // Harmony and breathtaking architecture in Frauenkirche. 
OK. Så gick lite crazy när jag eko-handlade. Utbudet är så bra, och SÅ billigt, här. // Went a little crazy with the organic shopping. There´s so much to choose from, and everything is so much cheaper than in Finland.