måndag 10 september 2012

Hej kära ni!

Har länge velat börja blogga eftersom jag älskar att skriva och inspireras väldigt mycket av att följa med andra bloggar. Har ändå inte tyckt jag haft något spännande eller inspirerande att blogga om.
Nu har jag det.
Våren 2012 bestämde jag mig för att förverkliga min stora dröm om att studera inredning och sökte in till linjen för Inredning och rumsplanering på Västra Nylands Folkhögskola (VNF). Hösten 2012 började jag studera och är överlycklig över att äntligen få syssla fullt ut med och lära mig mer om min allra käraste hobby. Den ultimata drömmen är en karriär inom inredning, design och rumsplanering.
Här på bloggen skriver jag om vägen mot drömmen, om mina projekt och om alla de vackra tingen & stunderna i livet som inspirerar mig. På samma gång fungerar bloggen som ett virtuellt visitkort och resumé över min stil & växande kunskap inom inredning och design.
Välkommen till Nora's Dream Living!

Spring 2012 I decided to fulfil my dream about studying Interior design and applied for studies in Interior design at Västra Nylands Folkhögskola (VNF). Fall 2012 I started studying at VNF and couldn't be happier. The ultimate dream is a career in Interior design and decorating.
I'm blogging about my journey to reach my dreams, my projects and all the beautiful things & moments in life that inspire me. At the same time the blog works as a virtual CV and summary of my style & growing knowledge in Interior design.
Welcome to Nora's Dream Living!