onsdag 12 september 2012

Mitt nya arbetsredskap

Denna skönhet fick jag till min förtjusning som tack för ett inredningsjobb jag gjorde nyligen. En Panasonic Lumix DMC-GF3. Mitt nya, fina arbetsredskap som kommer att följa med mig på mina uppdrag och andra äventyr. Alla som känner mig vet att jag verkligen inte är teknikens underbarn eller någon kameraexpert, men måste få säga att jag är belåten med min nya bekantskap. Snygg utformning, lätthanterlig och enkel att använda. Tar mycket fina bilder. Kan varmt rekommenderas.
My precious. Panasonic Lumix DMC-GF3. To my delight I got this beauty as thanks for a designjob I did recently. I'm no camera expert, but have to say I'm very pleased with my new aquaintance. Elegant design, light weight and easy to use. Takes very good pictures. I can highly recommend.