lördag 22 september 2012

Måste få visa er....

mitt smyckesskåp som jag designat själv. Då jag tyckte att mitt traditionella smyckesskrin i läder inte gav rättvisa åt och visade alla mina smycken köpte jag helt enkelt ett litet träskåp med glasdörr, egentligen en tavelram. Spikade sedan upp små spikar på valbar höjd för halsband & armband och kompletterade mitt mästerverk med två små glasaskar för örhängen, ringar & andra mindre smycken.Voilá!
Have to show you...my jewelry box that I designed myself. Thought my traditional jewelery box in leather didn´t display or give justice to all my jewelry and wanted to do something about that. I bought a small wooden box with glass door, actually a picture frame. Nailed up small nails to hang necklaces & bracelets on and completed my masterpiece with two small glass jars for earrings, rings and other small jewelry. Voilá!