lördag 10 augusti 2013

To all my friends


En vecka till gränsen fylld med känslofyllda möten, program och ärenden är nästan förbi. Har tagit avsked av många vänner under veckans lopp och organiserat en möhippa för en av bästa vännerna som gifter sig i september. Väskorna står så gott som packade i tamburen och imorgon åker jag iväg! Jag har äntligen en lugn stund över för reflektion. Jag tänker på hur fina vänner jag har och hur jag tycker så väldigt mycket om dem allihop. Jag tänker på hur mycket mina vänner och min familj betyder för mig. Allra mest tänker jag på hur mycket jag kommer att sakna både vännerna & familjen i München. Trots att avståndet inte är så långt. Trots att jag vet att vi ses snart igen. Tårarna lurar i ögonvrån.

"If there ever comes a day when we can´t be together, keep me in your heart,  I´ll stay there forever." 
- Winnie the Pooh 

P.s. Stor kram till er alla som jag inte hunnit träffa och krama under veckan!