måndag 21 januari 2013

Ärlighet

Ligger här hemma sjuk och har äntligen lite tid att fundera på mig själv, mina tankar, göra undan halvfärdiga projekt och bara njuta av att få ligga i sängen. Tar hand om mig själv och vilar. Så skönt. Har igen en gång fått konstatera att ärlighet faktiskt varar längst och att jag nog har en del härliga människor runt omkring mig. Ni vet vem ni är. En av bästa vännerna hämtade hem lite blommor till sjuklingen & lyssnade, en annan lite mat & medicin och en tredje ringde & frågade hur jag mår. Glad sjukling här.


//A little ill at the moment. Finally some time to think about myself, my thoughts, finish off fun projects and enjoy just laying in bed. Taking care of myself and focus on resting. Nice! Once again I'm able to realise how important honesty is and what good friends I have around me. You know who you are. One best friend brought flowers & listened to me, another some food and one called & asked how I felt. Happy camper here.