tisdag 22 januari 2013

Vitsord för dagen: -8

Bättre dag idag. Har vilat upp mig, funderat lite på bröllop (ja, gulle, det har jag gjort), läst HBL och kollat in Min morgon där ett mycket bekant ansikte berättade om frukostidéer imorse. Har också hunnit leverera sjukintyg, haft ett viktigt möte och fått undan andra mer eller mindre akuta vardagssysslor. Fantastiskt väder har det också varit. Imorgon fokuserar jag igen på det jag älskar mest: inredning och design. Allt som allt en bra dag som får vitsord -8 i min bok. En sån dag som på bilden, om ni förstår vad jag menar? En mulen dag där man ändå ser solen kika fram bakom molnen.

Much better day today. A day that gets the grade 8 minus (B-) in my book. Still focus on resting, but have also been thinking about THE wedding (yes, dear, I have), delivered my sickleave papers at work, had an important discussion and done a lot of smaller tasks at home. We also have the most fantastic weather here in Finland at the moment. Tomorrow I will focus on the best thing I know: DESIGN. Cheers!